Standaard verzending
€ 6,- of gratis bij een besteding vanaf € 50,-
Levertijd
Levering binnen 3 werkdagen
Goed geprijsd
Eigen voorraad en producten
Verzenden & retouren
Het is mogelijk een bestelling te laten verzenden naar de volgende landen binnen Europa:
Nederland
België
Retouren
Is een artikel niet naar wens of wil je het toch graag omruilen? Voor producten die online zijn gekocht, kan je 14 dagen na ontvangst gebruik maken van het herroepingsrecht. Als je hier gebruik van wil maken, moet je dat binnen de bedenktermijn door middel van het retourformulier aan ons melden. Binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de melding van herroeping, stuur je het onaangebroken product terug naar Natuurwinkel de Liemers. Dat kan in onze winkel of per post, meer informatie hieronder.
Retouren in een van onze winkels
Aankopen kun je gratis in elk filiaal binnen Nederland terugbrengen of omruilen, onze collega’s helpen je graag verder. De verzendbevestiging is je retourbewijs, vergeet deze dus niet mee te nemen (liefst digitaal). Wanneer een van onze collega’s in de winkel jouw bestelling heeft geplaatst en je de bestelling in de winkel afrekent, is retourneren enkel mogelijk via de winkel.
Retouren per post
Bestellingen kan je ook per post retouren naar ons retouradres. Vergeet niet je naam en je bestelnummer te vermelden of het retourformulier toe te voegen. Het duurt gemiddeld 3 tot 5 werkdagen voordat je het aankoopbedrag van je geretourneerde bestelling tegemoet ziet. Natuurwinkel de Liemers mag wachten met terugbetalen tot het product is ontvangen of tot de consument aantoont dat het product is teruggezonden.
Het per post retourneren van een bestelling is voor eigen rekening.
Retour adres
Stuur het te retourneren product naar:
Natuurwinkel de Liemers T.a.v. Afdeling Retouren
Wilhelminastraat 29
6942 BJ Didam
Bestelgegevens
Je bestelling bevat geen papieren pakbon, want dat is beter voor het milieu en dat vinden wij belangrijk. Hiermee redden we een aantal hele grote bomen per jaar. Waar vind je dan alle informatie? Gewoon digitaal. Zowel in je mailbox als in je account (als je ervoor gekozen hebt deze aan te maken).
Mijn bestelling klopt niet
Indien je het verkeerde product hebt ontvangen, is het mogelijk om op vertoon van de (digitale) orderbevestiging deze kosteloos te retourneren in een van onze winkels.
Wanneer je pakket incompleet is, kan het zijn dat jouw bestelling is opgesplitst en er nog een ander pakket naar je onderweg is. Dit kun je terugvinden in Mijn Account op de website onder “Mijn Bestellingen”.
Voor aanvullende vragen kan je contact met ons opnemen.
Klantenservice
Contact gegevens Natuurwinkel de Liemers
Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 17:00
Zaterdag van 10:00 t/m 17:00